top of page
Ara

Demirbaş Takip Sistemi Nedir? Ne işe Yarar?


Duran Varlık Yönetim Sistemi işletmelerin mevcut envanterinde bulunan tüm demirbaş ve ekipmanların takip edilmesi sağlayan kapsamlı bir takip sistemidir. Sistemin genel amaçları ve faydaları tek bir ofiste ya da dağıtık yapıda çok sayıda ofiste bulunan tüm demirbaşların barkodlu olarak dijital ortamda takip edilmesi, süreçlerdeki ve demirbaşlardaki izlenebilirliği sağlamak, kayıp, kaçak gibi durumları ortadan kaldırırken tüm işlemlerdeki zaman kaybını engellemek ve oluşan tüm veriyi kolayca ulaşılabilen detaylı ya da özet raporlarla sunabilmektir.


Demirbaş Takip Sistemi Ne İşe Yarar?


Sabit kıymetlerinizin nerede olduğunu, varlıklarınızın kime ait olduğunu ve zimmetlendiği ve varlıklarınızın ne zaman geri geleceğini Demirbaş Takip Sistemleri ile takip edebilirsiniz. Varlıkları kontrol etmek, bir çalışana, bir müşteriye ve hatta bir satıcıya sorumluluk atamanıza olanak tanır. Varlıkların teslim edilmesi, son kullanıcı sorumluluğunu serbest bırakır ve varlıkların kuruluşunuz genelinde yeniden tahsis edilmesine olanak tanır.

Demirbaş Takip Sistemi ile Neler yapılır?


  • Bt Varlık Takibi

BT varlıklarının tüm yaşam döngüsü yönetimine ilişkin içgörü sağlar ve kuruluşunuz için stratejik kararlar almanıza olanak tanır.

  • Lokasyon Bazlı Yönetim

Büyük miktarlarda kritik olmayan ancak benzer varlıkları uyumluluk kontrolleri için ayrı ayrı yönetmek zaman alıcı ve yorucudur. Bu sebeple ilişkili envanterlerinizi lokasyon bazlı takip etmek için Demirbaş Takip sistemlerinden faydalanabilirsiniz.

  • Duran Varlık Yönetimi

Tüm demirbaşlarınızı barkod ya da RFID teknolojilerini kullanarak takip edebilir, zimmet yönetimi yapabilir ve sayım gerçekleştirebilirsiniz

  • Amortisman Yönetimi

Demirbaşlarınıza ait fatura bilgileri ile VUK ve IFRS amortisman hesaplamalarını otomatik olarak yapabilir ve raporlayabilirsiniz

  • Sarf Malzeme Yönetimi

Şirketinizdeki birimlerin kullandığı sarf malzemelerin stoklarını ve talep, karşılama işlemlerini yazılım üzerinden online takip edebilirsiniz.


  • Bakım Yönetimi

Her demirbaş için periyodik ve arizi bakım iş emri oluşturabilir ve bu iş emirlerini sahada mobil cihazlar ile icra edebilirsiniz.



İyi bir Demirbaş Takip Sistemi Hangi Özelliklere Sahip Olmalıdır?


Demirbaş İzlenebilirliği

Barkod ya da RFID bazlı giriş, çıkış, zimmet ve lokasyon yönetimi


Sınızsız Özellik Tanımı

Sınırsız özellik tanımı yapabilme ve listelerde özelleştirebilme

Detaylı Amortisman Raporlama VUK ve IFRS için ayrı ayrı amortisman hesaplama ve raporlama

Sarf Malzeme Yönetimi Etiketsiz sarf malzemelerin kusursuz stok ve talep yönetimi

Bakım Yönetimi Demirbaş bazında periyodik ya da arizi bakım iş emirleri

Mobil Sayım Kolaylığı Android uygulama sayesinde mobil sayım işlemleri

Dashboard Kullanımı Görselliği yüksek özet bilgilere kolay ulaşabilen dashboard


Siz de mevcut envanterlerinizi yönetmek için alternatif çözümler arıyorsanız Kobikod' la iletişime geçin. en modern teknolojilere sahip çözümlerle, önerilerimizi paylaşalım. Ücretsiz demo ve poc desteği ile, sürprizlerle karşılaşmayın!

217 görüntüleme

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page