Teknik Servis & Bakım Hizmetleri 

Arızalanan el terminali ya da cihazınızı 15 yıllık tecrübeli teknik servis ekibimize bırakabilir ya da kargolayabilirsiniz. Gelen cihaza bakılır, ücretsiz muayene sonrası hasar /onarım ücreti için sizden onay alınır. 
Eğer cihaz adetleriniz yüksekse yıllık bakım anlaşması için bizden teklif alıp, yılda 3 defa rutin cihaz bakımınızı yaptırabilir, haftanın 7 günü telefonla destek alabilirsiniz. 

Motorola marka “Kurumsal Mobilite” cihazlarının “Yetkili Arıza Kabul Noktası” olan Kobikod, ZASP unvanı ile Zebra’nın ve Datamax’ın Türkiye’deki “Yetkili Servis Noktası”dır ve bu markalara ait arızalı ürünlerin orijinal yedek parçalar ile onarım sürecini yürütmekle ve üretici garantisinin devamını sağlamakla yükümlüdür. 

Üreticilerin, ürünlerinin satışı sonrasında müşterilerine yasal olarak taahhüt ettikleri servis hizmetlerinin (minimum iki yıl) sağlanması kapsamında garanti hizmetlerine ilişkin tüm yardım masası, bakım, onarım, yedek parça temini, ürünlerin servis merkezine kargo ile ulaştırılması gibi süreçlerin takibi ve yürütülmesi ile garanti kapsamı/süresi dışında kalan cihazların ücretli olarak onarımını sağlanması hizmetleri Kobikod çatısı altında sunulmaktadır.

Bu kapsamda her yıl, Kobikod çatısı altında, binlerce cihazın onarımı gerçekleştirilirken, farklı kurumlar ile yapılan “Bakım Anlaşmaları” kapsamındaki cihazlar ile birlikte 30.000’i aşkın cihaz Kobikod garantisi ve sorumluluğu altındadır.